Jouw cliënteel & je Medewerkers

Ontdek alles over de COMMUNICATIE met jouw cliënteel & medewerkers

 

Met jouw cliënteel

communiceren

Heb jij soms ook de behoefte om beter te kunnen communiceren met jouw cliënteel (klanten)? Ben jij duidelijk genoeg of heb jij soms ook het gevoel dat je in raadsels (vakjargon) praat? Moet jij soms dingen herhalen en opnieuw uitleggen? Of voer jij wel wat discussies met je cliënteel (klanten)?

Het kan ook anders, weet je.

Een vooraf uitgetekend stramien kan je helpen om makkelijker te communiceren. Heldere en klare taal, dat wil toch iedereen? Je bespaart je er alleszins veel tijd & frustratie mee uit, maar je maakt er in het bijzonder jouw klanten (cliënteel) alvast gelukkiger mee.

Communicatie gaat natuurlijk veel verder dan alleen woordjes aan elkaar rijgen: een goede communicatie vertrekt vanuit een duidelijke en gestroomlijnde bedrijfsstructuur.

Wil jij ook een zo’n duidelijk en gestroomlijnde bedrijfsstructuur op poten zetten en/of implementeren, laat mij je hier dan bij helpen.

Je zal nooit nog op dezelfde manier naar jou en jouw bedrijfsactiviteit kijken. Stel je eens voor wat jij bovenop met jouw extra vrije tijd zou kunnen doen…

Neem contact op voor een strategiegsprek.

Met jouw medewerkers

communiceren

Heb jij soms de indruk dat jij ‘Chinees’ praat en dat wat je vraagt, anders uitgevoerd wordt dan hoe jij het in je hoofd had?
Voel jij soms de spanning in de lucht hangen? Of is de sfeer bij momenten te snijden wanneer je een ruimte binnenkomt?

Het kan ook anders, weet je.

Een combinatie van technieken als mediation (conflictbemiddeling) en NLP kunnen je hierbij helpen.

Vaak zeggen mensen iets anders dan dat ze in werkelijkheid bedoelen. Of zijn ze minder tactvol om iets te zeggen. in sommige gevallen is het zelfs alsof een olifant in de porseleinenkast komt binnengewandeld…

Heb je hulp nodig om een en ander hierbij te stroomlijnen, neem contact op voor een strategiegesprek.

Binnenkort beschikbaar:

Wil jij meer informatie over de de diverse programma’s rond de communicatie met jouw cliënteel & medewerkers, ga dan door naar mijn programma’s.

error: Deze inhoud is beschermd door auteursrechten